Náplň práce:
- Ačkoliv budeš patřit do většího týmu zákaznické podpory, většinu pracovního času strávíš na zpracování reklamací.
- Postaráš se o příjem reklamací. Telefonicky, prostřednictvím e-mailu, osobně jen výjimečně.
- Tvé hlavní zázemí bude v kancelářích na Vídeňské, ale 1-2x týdně pojedeš fyzicky na sklad (13 min. autem) převzít nové reklamace a odeslat uzavřené.
- Reklamaci samostatně posoudíš nebo vše zdokumentuješ a necháš reklamaci posoudit dodavatele.
- Zákazníky seznámíš s výsledkem reklamace, společně vymyslíte vhodné řešení k oboustranné spokojenosti a vše zaeviduješ.
- V obdobích, kdy reklamací chodí méně, pomůžeš ostatním kolegům z týmu zpracovávat hovory, e-maily a běžnou administrativu e-shopu.
Co od Vás očekáváme:
- Jsi komunikativní a technický typ. Máš řidičák.
- Máš cit pro detail a chceš mít ve všem pořádek.
- Rád/a komunikuješ s lidmi. Zákazníky i kolegy - hledáme týmového hráče.
- Řídíš auto a rád zajedeš 1x týdně do našeho skladu v Syrovicích.
- „Nejde to“ nemáš ve svém slovníku! Baví tě hledat i netradiční řešení.
Co Vám můžeme nabídnout:
✔ smlouvu na hlavní pracovní poměr na 1 rok, kterou poté prodlužujeme na neurčito
✔ stravenkový paušál v hodnotě 90 Kč/den
✔ 20 dní dovolené, 5 dní Benefit days 5 dní Sick day
✔ placené volno na poslední den v roce
✔ výborné čerstvé kafe a občerstvení na pracovišti
✔ slevu na produkty z našich e-shopů pro sebe a své známé
✔ možnost vzdělávání a posun dopředu
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Herní zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Parkoviště